Spausdinti

"Savi" Ir "Bankrotas"

 Tai du žaidimai už vieno kainą : "Savi" ir "Bankrotas". Žaidimai gali būti kartoninėje dėžutėje arba maišelyje.


Stalo žaidimas SAVI


    Laimi tas, kuris pirmas pasiekia banką.
    Žaidimą sudaro devynios kortelių su skirtingais klausimais ir atsakymais krūvelės. Kiekvienoje krūvelėje yra po 20 kortelių. Žaidimo lentoje yra devynios vietos, skirtos kortelėms su klausimais sudėti. Kiekviena vieta turi savo spalvą. Klausimų korteles galima sudėti ant pažymėtų vietų, nesvarbu, ant kurios spalvos.     
    Kelias, kuriuo eis žaidėjai, taip pat sužymėtas tomis pačiomis spalvomis, kaip ir lentoje pažymėtos vietos. Žaidėjas, atsistojęs ant akmenėlio su atitinkama spalva, privalo traukti apatinę kortelę iš tos krūvelės, kuri padėta ant tos pačios spalvos. Kelyje taip pat yra sužymėti akmenėliai, ant kurių parašytos reikšmės. Žaidime yra ir auksinės monetos, už kurias žaidėjai gali nusipirkti jiems nežinomą atsakymą.         
    Kiekvienas žaidėjas turi po šešias monetas. Žaidimo centre yra bankas, kuriame yra šešios monetos. Jei žaidėjas, ištraukęs kortelę su klausimu, nežino atsakymo, jis gali jį nusipirkti už vieną monetą arba praleisti vieną ėjimą ir būtinai pažiūrėti tikslų atsakymą. Peržiūrėta kortelė dedama ant krūvelės viršaus klausimu į viršų. Žaidimo lentoje yra penkios galimybės susigrąžinti iš banko po vieną monetą, taip pat yra penkios galimybės jas prarasti. Atsistojęs ant akmens su nuoroda grąžinti į banką vieną monetą, žaidėjas grąžina monetą ir praleidžia vieną ėjimą. Atsistojęs ant nuorodos paimti monetą iš banko, paima monetą ir eina toliau.
    Jei žaidėjas nežinodamas atsakymo mėgina jį spėti ir neatspėja, praleidžia du ėjimus.
    Žaidimo lentoje yra dvidešimt pantomimos klausimų. Ištraukęs tokį klausimą žaidėjas privalo pantomimos ir mimikos būdu apibūdinti šį klausimą priešais save sėdinčiam žaidėjui. Jei šis atspėja, ką pirmasis turėjo pavaizduoti, žaidimas tęsiamas. Jei neatspėjo, abu žaidėjai praleidžia po vieną ėjimą. Per kiek minučių leidžiama atsakyti į klausimus, žaidėjai sutaria iš anksto.
Klausimai:
1.    Pažink Lietuvą; 2. Pažink Europą; 3. Jaunasis vairuotojas; 4. Lietuvos istorija; 5. Gamta ir žmogus; 6. Lietuvių kalba; 7. Geografija; 8. Matematika; 9. Pantomima.


Stalo žaidimas BANKROTAS


    Laimi tas žaidėjas, kuris pirmas atsiims savo keturias monetas iš bankrutuojančios įmonės.
    Žaidimą sudaro du keliai, kuriais galima eiti. Pirmas kelias yra dvigubai ilgesnis, tačiau jis be kliūčių. Antras kelias yra trumpesnis, bet su kliūtimis. Žaidimo pradžioje žaidėjai pasirenka, kuriuo keliu eiti. Kiekvienas žaidėjas, eidamas trumpesniu ar ilgesniu keliu, turi jį pereiti keturis kartus, kol surenka keturias monetas. Kuris pirmas surenka keturias monetas, tas laimi. Žaidėjas, eidamas trumpesniu keliu ir atsistojęs ant pažymėtos nuorodos, turi vykdyti tai, kas parašyta nuorodoje.
    Žaidėjas, apėjęs vieną ratą, nesvarbu – ilgesniu ar trumpesniu keliu, iš bankrutuojančios įmonės pasiima vieną monetą, padeda ant savo spalvos apskritimų ir eina kitą ratą. Žaidėjas, apėjęs ratą ilgesniu keliu ar trumpesniu, kitą ratą gali eiti tuo pačiu keliu arba kitu.
Nuorodos:
       GRĄŽINI  PINIGĖLĮ  - žaidėjas privalo grąžinti vieną monetą  bankrutuojančiai įmonei;

 PRALEIDI ĖJIMĄ - žaidėjas privalo praleisti vieną ėjimą;


 GRĮŽTI ATGAL  - žaidėjas privalo grįžti į pradinę padėtį.