Spausdinti

"Miškas" ir "Spalvų mūšis"

 Tai du žaidimai už vieno kainą : "Miškas" ir "Spalvų mūšis". Žaidimai gali būti kartoninėje dėžutėje arba maišelyje.


MIŠKAS


Žaidimo tikslas: laimi tas žaidėjas, kuris pirmasis ateina iki pasiklydusios mergaitės ir išgelbėja ją.
Žaidimo eiga: pirmasis žaidėjas meta kauliuką ir eina tiek, kiek iškrito taškų. Atsistojus ant pažymėto akmens, ties gyvūnu ar grybu, žaidėjas turi pasakyti tikslų jo pavadinimą. Jei žaidėjas pavadinimo nežino, turi pažiūrėti į lentelę ir įsiminti nežinomą gyvūną ar grybą. Kauliuką meta kitas žaidėjas. Atsistojus ant rodyklės – judėti nurodyta kryptimi.  
Žaidimas padeda labiau pažinti mišką, skirti jame augančius valgomus ir nuodingus grybus, atpažinti miške gyvenančius gyvūnus.

 

miskas didelis

SPALVŲ MŪŠIS

 

Žaidimo tikslas: laimi tas žaidėjas, kuris pirmasis surenka savo spalvos korteles.
Sudėtis: 7-mėlynos kortelės, 7-žalios kortelės, 7-geltonos kortelės, 7-raudonos kortelės,
1-„X“, 1-„-2“, 2-„1“.
Žaidimo eiga: žaidėjai pasirenka norimą kortelių spalvą ir žaidimą pradeda nuo lentos kampo,  pažymėto atitinkama spalva.  Pirmasis žaidėjas meta kauliuką ir eina tiek, kiek iškrito taškų.  Žaidimo lenta galima vaikščioti bet kuria norima kryptimi – pirmyn, atgal ar įstrižai.  
Prieš pradedant žaisti, kortelės sumaišomos ir išdėliojamos ant lentos spalva į apačią.  Žaidėjas meta kauliuką ir eina tiek, kiek iškrito taškų, atsistojęs ant kortelės turi ją atversti. Jei atversta kortelė yra jo pasirinktos spalvos, žaidėjas ją pasiima, o jei kortelė kitokios spalvos, atiduoda žaidėjui, turinčiam tokios spalvos kortelę.  Atvertus kortelę su „-1“ ar „-2“ reiškia, kad tiek savų kortelių žaidėjas praranda ir turi išdėlioti jas ant lentos.  Kortelės sumaišomos nematant tam žaidėjui, kuris prarado korteles.  Atvertus kortelę su „X“ ženklu, žaidėjas praranda visas turimas korteles ir išdėlioja jas ant lentos.  Kortelės vėl sumaišomos.  Ištrauktos kortelės su ženklu „-1“, „-2“ ir „X“ taip pat grąžinamos ant lentos.  Žaidimą tęsia kitas žaidėjas.