Spausdinti

Trys viename

 Tai trys žaidimai už vieno kainą : "Džiunglių lobiai", "Lavink atmintį" ir "Kryžiukai-nuliukai". Žaidimai gali būti kartoninėje dėžutėje arba maišelyje. 


Džiunglių lobiai


Žaidimas žaidžiamas ratu, ėjimo kryptį ir žaidimo pradžią nurodo skruzdėliukas, stovintis ant akmens.

Žaidimo pradžioje žaidėjai pasidalija auksines monetas 5 – 1 vnt. , 1 – 6 vnt. Ant lentos išdėliojamos monetos prie šių gyvūnų:

Liūtas 10 – 6 vnt. , šernas 5 – 6 vnt. , vėžlys 5 – 6 vnt. , papūga 5 – 6 vnt.

Šalia akmens su užrašu „bankas” padedama 1 – 8 vnt. Žaidėjai iš eilės meta kauliuką, kuriam iškrinta didžiausias skaičius, tas pradeda žaidimą.

 Atsistojęs ant geltono akmens šalia išvardytų gyvūnų, žaidėjas pasiima vieną monetą, atitinkamai 5 arba 10 . Jeigu šalia gyvūnų monetos baigiasi, žaidėjas atitinkamas monetas 5 – 10  pagal skaičių po 1 paima iš banko. Atsistojęs ant juodo akmens ties piratu, žaidėjas grąžina į banką 5 auksines monetas, ties gyvate – 5 auksines monetas, ties krokodilu – 1 auksinę monetą, jei žaidėjas monetų neturi, žaidimas tęsiamas toliau.

 Atsistojęs ant raudono akmens, žaidėjas juda nurodyta kryptimi.

 Žaidėjas apėjęs ratą, iš banko paima vieną viršutinę monetą, nesvarbu ar 5 , ar 10 , ar 1 ir vėl keliauja ratu.

 Žaidimas baigiasi, kai banke nelieka monetų arba žaidėjų susitarimu ( sutartu laiku ar apeitų ratų skaičiumi).

Laimi tas, kuris surenka didžiausią auksinių monetų sumą.  

 

Lavink atmintį


SUDĖTIS: 56 kortelės 28 gyvūnai, visų po du.

ŽAIDIMO TIKSLAS: laimi tas žaidėjas, kuris žaidimo pabaigoje surenka daugiausia kortelių.

Ant languoto lapo išdėstomos kortelės piešinėliais į apačią, kiekvieno gyvūno po dvi. Kortelių kiekis priklauso nuo žaidėjų skaičiaus ir sugebėjimo įsiminti. Kuo daugiau kortelių, tuo žaidimas sudėtingesnis. Pirmas žaidėjas atverčia dvi korteles, nesvarbu kurias. Jei kortelės vienodos, žaidėjas jas pasiima sau. Jei nevienodos, padeda į tas pačias vietas, gyvūnais į apačią. Tada antrojo žaidėjo eilė. Žaidėjai turi įsiminti, kurioje vietoje yra vienodos kortelės.

 

 Kryžiukai – nuliukai

 

 ŽAIDIMO TIKSLAS : sudėti penkias korteles (nuliukus ar kryžiukus)   vienoje eilėje vieną šalia kitos, nesvarbu ar horizontaliai, ar vertikaliai, ar įstrižai ir stengtis to neleisti padaryti savo varžovui. Pradedama žaisti nuo languoto lapo juodo langelio. Žaidimas skirtas dviems žaidėjams.

 

Žaidimai lavina vaikų atmintį, atidumą, padeda susikaupti. Puiki galimybė suburti visą šeimą kartu.